halsfluss

var som sagt hos läkaren imorses och fick reda på att jag har halsfluss, inte så kul.. Fick penicillin för 10 dagar. Men jag var i skolan i alla fall, för han sa att det inte var någon fara. Nu ska jag lägga mig och vila lite sen ska jag sätta igång att plugga inför svenskaprovet imorgon. lateeer


Kommentera här
Postat av: teresa

har du något tips till hur man lockar håret, ditt hår blir verkligen jättefint varje gång du lockar det. vailken locktång använder du?? tar du tjocka slingor eller hur gör du?? :O

2010-05-24 @ 17:00:15
Postat av: Lina svarar

Använder plattång hela tiden, jag har ingen locktång :) Just dom lockarna jag har på denna bilden gör jag genom att ta en slinga och vrida plattången snett uppåt och sedan dra ner, jätte svårt att förklara men :)

2010-05-24 @ 20:14:16
URL: http://lslf.blogg.se/
Postat av: teresa

okeej tack så mkt ") jag förstod vad du menade, min kompis har en sång plattång som har en rundad kant. Borde nog köpa en;D... btw ditt hår är jättfint!!! ja är avis

2010-06-02 @ 20:36:35
Postat av: Lina svarar

Min plattång är inte riktigt rundad, det är en GA.MA :) Men det funkar jätte bra ändå! Oj tack så hemskt mycket sötnos! :)

2010-06-02 @ 20:39:46
URL: http://lslf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0