sleep over

hade en bra kväll igår. Började att grilla hemma hos elin med clara och david som sagt, det var big fun. Sen gick vi ner till kortegen och kollade. Den var helt okej, faktiskt inte lika bra detta året men kul för dem som var med ändå, haha. Följde david till bussen efter en stund, träffade filip en jätte snabbis sen åkte jag och tjejerna hem till mig. Kollade film, åt godis och hade girltalk till halv 3 på natten sen sov vi alla tre rätt gött, haha. Glömde såklart ta bilder :( dom enda jag har är när elin sover, tror inte hon uppskattar att jag lägger upp dom haha. Men får se om jag får tag på nåt.

Idag vaknade vi i alla fall vid 11 och sen åkte dem vid 1 typ. Så jag har legat och latat mig enda sedan dess. Ikväll ska jag bara kolla film och äta godiiis, gott! Men nu ska jag kolla på det senaste the hills avsnittet som har kommit ut(!) yeey. Ni får ha en bra kväll!

Kommentera här
Postat av: Elin

haha nej det är snällt om du skippar dom bilderna! (a) ni är bäst <3

2010-05-02 @ 12:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0