måndag

det har varit riiiktigt skönt att vara ledig idag. Och vädret håller i sig! As gööttt. Filip slutade redan 12.40 så jag träffade honom i stan och sedan åkte vi hem till honom lite senare. Sen har vi inte gjort någonting. Imorgon ska jag till skolan igen, orkar verkligen inte, jag vill ha lov nununu! Men det är som tur bara 14 skoldagar kvar så de är väl bara o bita ihop :)

Nu ska jag kika lite tv och sen ska jag väl vila riktigt inför imorgon. Förresten! Fick en fråga om hur jag lockar mitt hår, använder alltid plattång. Ibland gör jag vanliga "vågor" med den och annars tar jag en slinga och vrider plattången snett uppåt ett varv och drar ner så blir det fina lockar, jätte svårt att förklara men det är lätt att göra.

Imorgon ska jag nog beställa lite saker ifrån Asos förresten, bland annat den här klänningen;


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0