helg

heeeeeej
jäklar vilken slappo dag jag har haft idag. Har varit så himla trött. Men var inne i stan en stund på förmiddagen i alla fall och hittade skor till avslutningen, men kom på att jag kanske inte alls vill ha sånna så dom åker nog tillbaka, haha. Sen har jag inte gjort någonting, latat mig och ätit rabarberpaj typ. Och sovit lite, och det blir väl samma ikväll.

Igår fikade jag och clara efter skolan och sen åkte jag hem. Sedan åkte jag och mamma in till stan för att kolla på balen som min bror var med på och ta lite bilder. Efter det köpte jag spice n' riiice och åkte till cassis där vi hade skräckfilmkväll 7 personer, haha. Räddast var nog casper som skrek hela tiden under första filmen typ ;)

Nu ska jag lägga mig i soffan igen, uppdaterar om jag har något roligt, haha. laaaater

Kommentera här
Postat av: Elin

hahaha ofta cappe skrek? :D

2010-05-30 @ 12:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0