fre/lör

hej! vilket jävla väder det har varit idag, så skööönt! 25 grader och strålande sol. Mina lår är inte liiite röda. Men tänkte berätta lite vad ja har gjort senaste dagarna. Igår var det världens åskväder efter skolan, då mötte ja upp filip oså hyrde vi film och köpte godis. Sen åkte vi hem till mig o myyyste. Och så sov min bubbis här. Men ja vaknade jätte tidigt o väckte honom minst fyra gånger för ja hade så tråkigt, haha. Men han bara somnade om så ja fick ligga o spela spel på hans mobil :( Och han snodde täcket hela tiden och jag var väldigt varm så jag har fått minst 40 knottbett på ryggen för vi hade öppet fönster hahaha. Men sen gick vi i alla fall upp o har haft en grym och mysig dag i solen, lite färg fick vi nog också, mina lår i alla fall, jävlar vad dom svider. Nu ska jag bara ligga framför tvn o lata mig!


min favorit grisi imorses när jag hade tråkigt. Älskar dig!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0