dagen

mina ben värker så jäääkla mycket, det gör dom alltid när jag är väldigt trött, känns som växtvärk haha. I alla fall, hade en bra på stan med claris! Köpte ett par svarta jeans, grå luvtröja, jeansjacka och silkedroppar till håret. Blev en hel del pengar som jag brände men jaja.
Försökte mobilblogga innan men det funkar inte längre, fattar inte vad jag gör för fel..

Nu ska jag ligga framför tvn och kolla nån film och ta det lugnt, måste sova tidigt känner jag. Har fått lite mer ont i min hals, blir väl läkaren på måndag om det inte blir bättre..

o ja saknar min mysiiiga nallebjörn!


haha fin bild vi tog i provrummet....

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0