11/5

hallåhallå!
sitter och tar det lugnt bara, känns jäkligt skönt att inte ha EN ENDA läxa. Vi har dock en hel del stora arbeten jag borde sätta igång med men.. Annars har det varit en väldigt lugn dag, var i skolan, hade svenskaprov som jag tror gick rätt bra faktiskt, men det var rätt konstigt. Efter skolan åkte jag bara hem och så har jag bara latat mig.

Var förresten rätt fint väder idag så jag tänkte sätta mig lite i solen när jag kom hem men det blåste rätt mycket så jag gjorde inte det. Och det var väl tur det! Jag visste nämligen inte att man inte ska sola när man äter penicillin, man kan få stora fläckar då som inte går bort! Nu vet jag det också..

Men nu ska jag borsta tänderna och sånt där, puuussss

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0