up and away

hade en rätt jobbig skoldag, nationella hela förmiddagen. Men jag tror det gick bra faktiskt. Sen slutade jag vid två och åkte in till stan och träffade filip, ovanligt vaa? =) hihi. Vi åkte hem till mig och myste, jag var jätte trött. Nu ska jag snart duscha och plocka ihop träningssakerna tills imorgon.

Beställde precis den blommiga strandklänningen ifrån H&M förresten! den hade kommit in, jejejejjj. Men den kommer inte förrän i slutet av april men jag ska ju ändå inte ha den innan dess så det gör inget.

Glamouraaama, lyssna på spotify HÄR!
We're going all the way up, we're going straight for the top.
We know that too much, is never enough.
Har blivit beroende av det skit programmet =)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0