Nemo Nisi Mors

- No one but death shall part us.
Helloo bloggen!
jag är inte så bra på att uppdatera men det blir ju ibland i alla fall. Nu skiner solen på dagarna, jätte skönt, hoppas snön smälter bort. Var med älsklingen igår, vi latade oss mest och sov väl bort tiden o idag har det inte hänt mycket. Har hittat en fin bikini jag förmodligen ska beställa! Bild kommer kanske på bloggen. Nu ska jag måla klart mina naglar och kanske kolla en film.


Kommentera här
Postat av: viktoria '

glömde säga i skolan;)

tröjan är jättesöt!:)

2010-03-03 @ 21:39:19
URL: http://vickanflickan.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

jag hataaaar snö! Snygging! :)

2010-03-04 @ 14:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0