I will never let you down

Hej sötisar! (tredje gången ja skriver detta inlägget, de bara krånglar). Min dag började halvbra men blev bättre. Åt tårta ute i solen på eftermiddagen, det var riktigt varmt, skönt. Nu sitter jag bara och latar mig. Vi har precis bokat våran kreta-resa, åker den 8 juli. Längtar rätt mycket.
Har förresten hittat en väska också. Fick tag på en gullig tjej som ska skicka den till mig innan onsdag, för 360 kronor. Innan dess pratade jag med en tjej som ville sälja en likadan för 900, lite skillnad.

Skola imorgon igen, orkar verkligen inte. Har studiedag på tisdag, känns lite onödigt att åka till skolan en dag för att sen ha ledigt igen. Ska i alla fall hem till min älskling efteråt och pussa lite på honom ♥ Den fuskisen har ledigt imorgon också! Kanske blir bio också, beror på vad vi känner för. Nu ska jag snart sova!

Kiani Beach Resort


Kommentera här
Postat av: Elin

det där ser ju inte liiite härligt ut! :D

2010-03-08 @ 09:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0