hej

alltså jag blir så himla irriteraaad!! Skulle beställa hem den blommiga klänningen idag men då var den självklart slut i alla storlekar. Igår fanns den inne i alla... Får väl sitta klistrad vid datorn den 18;e, tror det är påfyllning av hela den kollektionen då tror jag.

Hämtade förresten ut min väska idag. Den var fin, enkel och äkta skinn, perfekt storlek också. Så jag är mer än nöjd med den =)

Imorgon ska jag och älsklingen till göteborg, blir förhoppningsvis lite shopping, vet en del saker jag vill ha så jag hoppas att jag hittar någonting. Kan fota det i så fall och lägga ut här! Nu ska jag lata mig lite till, tar tåget 10.24 så jag får ta mig upp rääätt tidigt ändå & vi har förresten sju månader imorgon också, tiden går fort. 
Ha en bra kväll! =)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0