sunshine

igår var jag inne och färgade ögonfransarna på förmiddagen som sagt. Har inte tagit "efter-bild" än, men så fort jag har gjort det ska jag lägga upp dem. Det blev bra i alla fall. Efter det så åkte jag till Clara och vädret var hur bra som helst! Vi gjorde pannkakor och var ute med deras minibåt, haha, fast när vi hade kommit ut en bit kom clara på att motorn var låst så vi fick RO :( hhaha, men det gick bra.

Idag ska jag nog vara me filleee, vi kanske ska se film och så. Men nu ska jag äta frukost! :)

Har inga bilder ifrån igår, men denna är i slutet av förra sommaren när vi va ute och solade i minibåten;


Kommentera här
Postat av: clara

hahahahah vi äger! :D fast det där med låset humm hhaha (A)

2010-06-16 @ 11:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0