Onsdag 2/6

nu har jag suttit o pluggat i minst två timmar, fyfan vad stolt ja är. jag som suger på att plugga. Fick världens ångest över att ja inte kommer kunna någonting till engelskatalet och SO-provet imorn, så nu har jag skrivit båda två och ska lägga mig och plugga in det. hehe, får väl se hur de går.

Fick förresten paketet ifrån ASOS idag och då fattades självklart två saker. Blir så  jäkla suuur, så nu har jag mejlat och hållit på och hoppas att det ska lösa sig. För jag har betalat och allt så ja ska fasen ha dom!!

Men hoppas ni har haft en bra daaag! :) Kan lägga in en bild imorgon på hur klänningen ser ut som jag köpte, ni vet den jag har lagt upp en bild på tidigare. Den var mycket rödare i verkligeheten men det blir nog bra.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0