Bröllop

idag har jag inte gjort NÅGONTING typ! Köpt två nya böcker, läsa är rätt gött på sommaren. Sen har jag kollat på bröllopet såklart, himla fint var det, alla klänningar, blommor osv. Hon fick sin prins. Lite tårögd blev man allt.
Jag har faktiskt städat mitt rum också, längesen de va såhär fint, dammsugit, vattnat blommorna som nästan var döende och sånt där. Bra och få sånt gjort också. Nu längtar jag efter min bubbis jätte mycket fast vi sågs igår..

Ska lägga mig framför tvn och äta upp resten av godiset. Hoppas ni har haft/har bra lördagar finastee


expressen                                                                                         


Kommentera här
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 12:51:21
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0