1 juni

nu är det officiellt sommaaaar. Då var jag ju tvungen o ha barbent idag. Gick till stan efter skolan me bästa elin. Efter 100 år har vi nu tagit tag i våra ID-kort och varit och fixat det, blev inte alls fint, haha. Sen var jag och beställde en ring som jag ska få av mina föräldrar och så letade vi skor till elin.

Lämnade in min skolavslutningsklänning hos skräddaren också, för den behövde läggas upp lite. Nu ska jag lägga mig framför tvn o kolla halv åtta hos mig-repris och ugly betty.  götttttt!

vilken skit ja sitter o skriver här, haha.


Kommentera här
Postat av: Elin

imorgon måste vi äta en Twister bara för att det är sommar :D

2010-06-01 @ 20:10:18
Postat av: viktoria!

sommmmmmmar!<3

2010-06-01 @ 20:22:40
URL: http://vickanflickan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0