todiloo

förlåt för sämsta uppdateringen. MEN, vädret har ju varit helt gryymt dom senaste dagarna. I fredags eftermiddag kom mina småkusiner hit och har varit här tills vid lunchtid idag. Vi åkte ring efter båten, efter räätt lång tids tjatande ifrån dem. Sen efter dom hade åkt hem så åkte jag o mamma o pappa ut och åkte runt lite och badade. Nu är ja heelt slut. Ska bara slänga mig o soffan, och sova tidigt.

Imorgon kommer min storebror hem ifrån tre veckor i thailand. Har hört att han har köpt skor till mig med, sweet. Så de ska bli kul o träffa honom, man har ju längtat lite faktiskt, tre veckor. Så länge har ja aldrig varit borta ifrån honom ;) haha.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0