5/7

hej alla söta! ♥
har väl inget speciellt o skriva egentligen men kände att jag kunde uppdatera bloggisen lite :). Sommarlovet bara rusar förbi och på torsdag åker jag till kreta med mina föräldrar, längtar inte sådär jätte mycket men samtidigt ska det bli riktigt skönt att komma iväg lite.
Har precis plöjt igenom 6 the hills-avsnitt i alla fall och tänkte gå o lägga mig snart. Dom sista får jag kolla på imorgon, haha.


det får bli en bild ifrån förra veckan, innan ja o älsklingen åkte till göteborg tror jag. Hade väl tänkt ha med den på bloggen då men. Kom till användning nu istället ;)
läskigt benet till höger ser ut förresten! hahaha


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0