sorry boo, strike two

sitter och dricker juice och äter pepparkakor, haha! har kommit på att jag skriver att ja sitter o äter/ har ätit i typ varenda inlägg ja gör, hehe. Har i alla fall kollat en wallander nyss, celisten tror jag den hette och nu kikar ja på lite the hills.

Var me clara idag i alla fall, vi gjorde väl inte så mycket men det var kul kul. Jag är så himla glad att vi inte börjar skolan imorgon som alla andra typ. En dag mer eller mindre gör väl inte så mycket egentligen men, slipper ju söndagsångesten.

Nu ska jag kolla vidare på the hills och längta efter min baby. Bloggar väl imorgon för ja e ju leeedig wououou. haha

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0