deep love is always worth fighting for

sefter att ha klarat alla prov/förhör idag gick jag in till stan med alice. Var på värsta shoppinghumöret och ville hitta massa, men hittade typ inget. Köpte en vanlig vit t-shirt och ett ljusrosa nagellack, kul liksom. Fikade två gånger också, nacho-tallrik & kladdbrownie, yummie!

Nu ska ja ta en dusch och raka mina ben, haha! Har inte gjort det på as länge, stackars filip, en apa till flickvän typ. Men det är ju vinter, orkar liksom inte ;) Men imorgon ska vi till badhuset med skolan så jag får väl göra något åt det... hehe.

imorgon har ja slöjd också, ska fortsätta på min klänning, även fast den blir grymt ful så är det grymt kul.



Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0