BLABLA

måndag avklarad! fyfasen, är redan skoltrött och det har gått en vecka bara, gött.
Imorses skippade jag sovmorgonen och åkte till läkaren med pappa och tog sista sprutan för livmoderhalscancer, sen var det skola då. Efter skolan var jag med filip.

Har fått någon cp huvudvärk, eller det kommer typ 30 sekunder - 1 minut bara, och gör så jäävla ont, måste lägga mig ner och typ trycka händerna mot huvudet. Någon som vet vad det är? Googlade och det var någon som hade haft exakt samma och alla skrev gå till läkaren, haha det är anledningen till att man inte ska googla allting, för det tänker jag inte göra.

Imorgon har jag egentligen sovmorgon förresten, min klass ska till ungdomsmottagningen kvart i nio, hehe kuligt. Men ska träffa alice vid 8 och fika före. Sen blir det nog bara latis dag.

Målade precis naglarna o de blev världens fulaste barbierosa :( och det fastnar inte på bild så min blogg får va tråkig utan bilder, sorryyy


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0