lalala

går hemma och gör ingenting, eller jo det gör jag ju faktiskt.. städar (som jag aldrig gör annars), lagar mat, har diskat(!!), bakar kakor, bäddar sängen. Känner mig som en rutten hemmafru typ men jag är så himla rastlös och det finns ingenting jag kan göra. Så då gör jag allt sånt där i brist på annat. Min mamma lär ju bli glad i alla fall. Fattar inte att jag alltid ska bli sjuk på loven, i julas var jag genomförkyld, när vi va i idre och i höstast hade jag svinkoppor på lovet.. Men jag ska försöka o inte va negativ för de e så jäkla tråkigt =)

Saknar min älskling så sjukt mycket också ♥


visst blev kladdkakan fin ändå? =)

 


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0