två nya tröjor

min mamma kom hem med två nya tröjor till mig ifrn H&M trend, men kan inte bestämma mig om ja ska behålla dem eller inte. Så ni måste hjälpa mig. Ska ja ha kvar en utav dom? isåfall vilken? ska ja lämna tillbaka båda? eller ha kvar båda? heeelp


detta är den första, men den känns så himla lååång. Fast man kan ju sy upp den men ja suger på det.


detta är numero dos, en marinblå stickad med "hål" på ryggen.
hjälp mig nuu =)

Kommentera här
Postat av: viktoria '

jag tycker båda är jättefina men om du inte trivs i den grå, (är den va?) så lämna tillbaka den. den i marin är fin med det i ryggen:)

Postat av: Elin

behåll nummer 1 iaf:D

2010-02-08 @ 15:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0