rubriker suger.

sitter och äter godis, min snälla mamma kom hem med en påse ifrån hemmakväll, då blev jag glad! Har väl inte gjort så mycket idag heller men det var rätt skönt faktiskt.
Längtar tills imorgon! Jag fyller ju faktiskt år imorgon och då ska jag och mamma ta en dag i göteborg, det ska bli mysigt. Hoppas att man hittar lite att köpa också =)

Är lite avundsjuk på dom som har strålande sol i sälen/åre, buhu.. i borås suger vädret som vanligt. Fast det va ju i för sig fint igår men ändå. Kan ju fortsätta tjata om hur mycket jag saknar filip med, buu..

Men tror inte jag hinner uppdatera imorgon på morgonen för vi åker runt nio tiden, men ni får ha en bra tisdag också! och så får vi väl se om jag hittar någonting att köpa ;)



slänger in en sommar bild i brist på annat, som jag längtar!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0