min dag, än sålänge

Nu är jag hemma ifrån göteborg igen. På vägen dit ringde E&C och älsklingen o grattade, då blev ja på riktigt bra humör. Vi kom dit rätt tidigt så vi tog en morgon fika och sen åt vi jätte god lunch.
Hittade inte alls mycket men som tur är ska vi till stockholm på lördag också så då kanske jag hittar någonting mer. Köpte ett par jeans, ett linne och en blus i alla fall.
Fick bara pengar i födelsedagspresent och en berlock  till mitt armband också ifrån min bror, inte för att de va han som hade köpt den men =)

Har fått massa grattis på facebook, kuligt. Lite tråkigt att jag börjar bli sjuk bara, men det är klart. Jag är ju sjuk varje lov ;) Är jätte snorig.

Ska lägga mig framför tvn en stund nu, är rätt trött men kanske bloggar sen.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0