Måndag

min uppdatering suger, jag vet. Har haft en helt okej helg i stockholm i alla fall. Blev inte mycket shopping där heller, buu. Men då kan ja spara dom pengarna, haha. Idag var de tillbaka till skolan som gällde, har börjat med temaveckorna, fyyyy vad töntigt och tråkigt de va idag.

Men sen åkte jag hem till filip, som jag har saknat honom. Vi har ju inte träffats på 10 dagar. Han hade köpt 7 rosa rosor till mig, alltså huuuuuuuur gulligt? visste inte vad jag skulle säga, älsklingen. 7 stycken="jag älskar dig" , det visste inte jag då men de berättade han, hihi och så rosa för att jag tycker om det då. Jag har världens finaste pojkvän och har haft en riktig mysdag, love you ♥

Nu ska jag gå och lägga mig, är tröttis!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0