helvete

fuuuuuuuck!
glömde spanskaböckerna i skolan och på måndag har jag prov, BIG fail. helvete.
aja, stort IG där.
nu sitter jag här och gör ingenting, mamma kom hem med två tröjor men är osäker på båda, dom kanske lämnas tillbaka. ni får hjälpa mig sen.

Den ena (som är med lite på bilden) är väääldigt stor, klart den ska va lite stor men vet inte om den är FÖR stor, sen är den rätt lång, det kan man iofs sy upp men de kommer jag aldrig göra ändå ;)


NOOO :( glömde min kemibok också, va tänkte ja på? det är ju också tills måndag..


Kommentera här
Postat av: sofie

vart kommmer den där snygga tröjan ifrån? :)

2010-02-07 @ 12:56:54
URL: http://remake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0