Grattis clara!

Först och främst, ett stort grattis till världens bästa clara som fyller år idag ♥

Vi var och fikade efter skolan, det var mysigt. Sen gick vi och kikade lite på stan, fick med mig en svart blus hem, eller kanske mer ett linne. Men en kort dragkedja på ryggen och volanger nertill.  Sen har jag inte gjort alls mycket. Är på riktigt shopping humör!
Har förresten fått världens konstigaste små blåsor på mina fingrar, googlade det (såklart) och jag tror det är en slags eksem som kan uppstå ifrån ingenting eller när man e i fuktiga miljöer o svettas, hehe. Eftersom jag var på gymmet i onsdags så är det rätt stor risk, men är inte säker så jag hoppas det går över.

Såhär ser i alla fall linnet ut, hittade bilder.


Kommentera här
Postat av: sofie

vart är det SNYGGA linnet ifrån lina? :D

2010-02-28 @ 13:08:28
URL: http://remake.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, den var ju inte lite söt!

2010-03-01 @ 10:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0