Fredagsmyyys

kände att det var dags att få ihop ett inlägg nu!
det har hänt rätt mycket denna veckan. Har haft två nationella prov i svenska, det gick hyfsat bra tror jag. I onsdags var vi i ulricehamn och åkte skidor med skolan, det var kul! Sen har jag väl tränat, pluggat oså.

Hade en riktigt mysdag med filip idag. Han åker till åre imorgon så vi kommer inte träffas på tio dagar. Jobbigt, men det är bara och bita ihop hehe. Imorgon är det förövrigt ett halvår tillsammans! tiden har gått så himla fort men har varit bäst. Älskar dig!

Elin och Clara åker också iväg för att åka skidor, och typ alla andra. Och eftersom jag fyller år på tisdag fick jag en present utav dem idag, massage på Karma. Hur gulligt!?
Nu ska jag ligga i soffan och käka godis resten av kvällen, är riktigt trött efter denna veckan.


snodde en bild utav cassis ifrån ulricehamn!


Kommentera här
Postat av: Cassis

Ulricehamn var asnajs!

2010-02-12 @ 23:03:55
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: viktoria '

Jag tycker så himla synd om dig.:(

Att Filip lämnar dig i hela tio dagar nä.:/

Så gulligt av elin & clara. :D

Postat av: Elin

GRATTIS BABE DU ÄR BÄST! <3

2010-02-13 @ 19:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0