update

nu har elin sagt till mig att ja måste bli bättre på att blogga, så får se om jag tar tag i det ;) haha. Idag har jag inte gjort alls mycket, blev en spontanfika med clara och sen kom cassis en stund också, det var kul! Annars händer det inte så mycket, 5 dagar kvar innan skolan börjar (jäävlar). Ska försöka hinna med göteborg med filip denna veckan, måste hitta lite kläder. Sen en lunch med tjejerna med och imorgon ska jag städa huset haha. Sen får vi väl see vad som händer. Ska som sagt försöka blogga, kanske kan visa det jag köper i göteborg, om jag nu hittar något!


ååh vad ja vill ha den vovven uppe till höger!!

Kommentera här
Postat av: Elin

braaaa! :D

vill verkligen inte börja gymnasiet än! Eey, den vita var ju lätt gulligast! :O

2010-08-16 @ 00:04:41
Postat av: Anonym

Vad är det för ras? Ursöta!

2010-08-16 @ 00:36:43
Postat av: Lina Svarar

sv. till anonym; Det är en malti-poo, blandning mellan malteser och dvärgpudel :)

2010-08-16 @ 21:15:21
URL: http://lslf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0