pizzaa

heej sötisar!
va gör ni för något? ja har precis gjort pizza med min bror haha. Eller sån deg som man bara rullar ut då. Det gick väl bra, men självklart slutade det med att vi bråkade. Mest på skoj såklart :) Först stog han o kommenterade allt jag gjorde o retades, haha. Sen sa jag; joel? han ba; aa? så sa ja; håååll käften?. Hahah då tog han mittt huvud under vattenkranen :( och sen jagade jag honom i halva huset haha. Nu vet ni det!

Men i alla faaall, har typ ingenting o skriva men tänkte uppdatera lite i alla fall. Bloggar väl när jag har något roligare, nu ska jag äta våran pizza med extra allt, pussss

Kommentera här
Postat av: Elin

hahahahah fy fan vad taskigt :D

2010-08-12 @ 18:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0