lista

Du heter:
Lina Skoglund
Smeknamn:
Har inget speciellt, linis. Sen finns det ju miljoner andra såklart
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Oj jag vet inte! allt annat som gör en ännu mer ledsen typ, haha
Beroende av:
hmm, vet inte :S
Vad tror folk om dig? 
Det kan ju inte jag svara på, dom tror väl rätt mycket, brukar ju vara så. En del tror säkert att jag är rätt bitchig, haha
Stämmer det?
Beror på vad dom tror, men att jag är bitchig, nej! faktiskt rätt trevlig när man väl pratar om ja får säga det själv haha
Vad får du oftast komplimanger för?
inget speciellt tror jag, mina läppar kanske, eller att jag är lång.
Hur imponerar man på dig?
gillar humor, folk som är glada och är sig själva.
Brukar du skratta för dig själv?
haha ja det händer väl
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Men vi får ses imorgon då?<3
Var bor du?
I frufällan :)
Trivs du där?
Ja det funkar  
Har du haft sex idag:
Nope
Hur svarar du i mobilen:
"Hej det är Lina" eller "Hallå?"
Vem ringde du senast?:
Ringde hem igår
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att det fanns mat hemma till mig, då blev jag glad för va huuur hungrig som helst!
Antal timmar sömn inatt:
12, as skönt
Sov du ensam:
yes
Brukar du komma i tid:
Ja det gör jag faktiskt, några minuter sen kanske men beror lite vad det gäller
Hur känner du dig nu:
seeg
Vanligaste färg på dina kläder:
har typ massa olika färger så ingen, kanske vit
Vad tycker du om fötter:
Har inget emot det såå
Vad saknar du:
egentligen inget speciellt men ändå så mycket, om man säger så
Hade du en bra kväll igår:
jobbade till halv 9 och sen låg ja o kolla slutet på en film och gick o la mig så, nej inget o skryta me precis haha
Favorit dryck på morgonen:
juice
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Mellan 22-02 typ
Är du blyg?:
beror på, lite kanske, ibland inte alls
Sysslar du med någon idrott:
Nepp haha
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
inte kärlek kanske men någonting, attraktion.
Har du spytt offentligt:
Nej som tur är!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Så mycket som möjligt ;) haha
Är du nöjd med ditt liv:
Ja, just nu är jag det
Är du bortskämd:
Nej det ska jag väl inte säga att jag är, lite kanske
Vad gör du i morgon:
Åker till stan med min älskling i alla fall, sen får jag väl se
Vad är det värsta du vet?:
att sakna
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja verkligen
Vad är det finaste du fått?:
Kärlek
En speciell dag du minns:
finns många!
Du samlar på:
Minnen
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Clara eller elin
När grät du senast:
Nån vecka sedan
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Bjuda alla jag vill på en resa, o sen köpa saker jag vill ha, och ge bort saker med såklart
Vill du gifta dig:
Jaa
Vill du ha barn:
Ja, två stycken helst :)
Är du musikalisk?:
Haha nej.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja det gör dom
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja
Biter du på naglarna:
Neej, blä

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0