beslutsångest

ååh ja har världens jäkla beslutsångest. Ska köpa skor, hade bestämt mig för att köpa ett par boots/stövletter ifrån scorett även fast ja inte har provat dom och så. Tills ja kom på att jag kanske vill ha ett par vita palladium istället. Men grejen är den, att bootsen är väldigt billiga och kommer ta slut annars, men dom är mer höstskor. Medans palladiumen är mer aktuella nu. Jag har inte råd att köpa båda, om inte min mamma betalar sålängee. Vad ska jag göra!?!? help

Click to Zoom In
vs.

de är dock inte dom på bilden, de är me lite lägre klack och en grövre silvrig dragkedja på sidan, men hittade inte den bilden på deras hemsida.

Kommentera här
Postat av: malin

båda är skitfina! men bootsen tycker jag! det börjar redan bli höst och vita skor har man mindre användning av + att bootsen är mer speciella! :)

2010-08-18 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0