1 augusti

hej sötisar!
har spenderat gårdagen/idag med min älskling, därav uppdateringen. Igår var vi i alla fall och såg inception på bio. Den var bra! Fast fattade typ ingenting i början men sen så! haha. Sen åkte vi hem till honom, o lagade mat o myste. Jag har inte sovit så jätte mycket i natt, kunde verkligen inte somna! Var nog så trött så ja blev pigg haha. Vet inte om filip var så jätte glad när jag väckte honom för tredje gången när han sov jätte gott, haha.

Nu ska jag lägga mig o kolla på en film tror jag och sen ska jag fixa iordning mig, ser förjävlig ut haha, ska locka håret o sminka mig o åka till borås arena där ja ska jobba i kiooskii med eliiin!! som har varit borta i två veckor nu. Men uppdaterar nog senare :) laatero

Kommentera här
Postat av: Elin

haha du borde börja jobba där! hihi (A)

2010-08-05 @ 23:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0