vår

sitter och mumsar i mig påskgodis och tittar ut på det fina vädret. Det är helt blå himmel och strålande sol, så jäkla skönt. Äntligen är våren här. Hann träffa min älskling en stund idag också, det var bra för imorgon drar jag iväg till norge! Ska vara där och åka skidor i 5 dagar. Känns lite surt att åka ifrån det fina vädret här eftersom att det ska bli mulet där :( buu! men ja hoppas att det är bra skidåkning i alla fall.

Ikväll ska min farmor komma hit och vi ska äta middag, sen ska jag inte göra någonting alls. Tänkte ta tag i packningen snart men först ska jag ta en lång och varm dusch, hoppas ni har haft/har en fin & solig dag sötisar ♥


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0