upp&ner

idag har väl dagen varit upp&ner, mitt humör känns sådär.. Började med nationellaprovet i matte i alla fall, C-delen, och det gick hyfsat bra? tror jag. Men det brukar ju gå dåligt när det känns bra, så vi får väl se. Sen har min dag varit både bra och dålig. Nu ska jag ta mig en låång sömn och rycka upp mig, sedan vakna pigg & glad imorgon, helg ju!

hoppas ni har haft en dag i alla fall ♥

& muppis, jag älskar dig mest av allt faktiskt!

Kommentera här
Postat av: sofie svarar

nejdå. ingen sidecutt här inte. men jag har ofta håret på sidan i olika varianter :)

(har det just nu också faktist, höhö)

tack :)

2010-04-23 @ 12:36:50
URL: http://remake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0