trysil

ska snart gå o lägga mig, är helt slut. Men har i alla fall haft en helt okej vecka i trysil, eller fem dagar då. Har alltså varit och åkt skidor. Vi bodde i en jätte fin stuga. Första och sista dagen var jätte bra med strålande sol medans de andra 3 dagarna inte alls var bra. Men men. Har längtat hem jäkligt mycket i alla fall, efter min älskling och clara&elin. Men man ska väl ta vara på tiden man får åka iväg också, har ju faktiskt varit väldigt skönt med lov i alla fall. Fotade inte alls mycket, hehe. Blev några få mobilbilder första dagen men sen ingenting alls.

Imorgon ska jag spendera dagen med min älskling ♥. Fast min bror fyller 19 med så jag måste nog åka in till stan på förmiddagen o kirra en present till honom för det har jag inte gjort än. Får se hur jag löser det ;)


utanför våran lägenhet eller vad man ska kalla det, vi bodde i ett likadant hus.

liftar med vindskydd & stolsvärme (y)


Kommentera här
Postat av: clara

aww vi har saknat dig ochså :D grattis till din broder :)

2010-04-10 @ 17:17:09
Postat av: Elin

shit vad mysigt det såg ut att vara! har saknat dig som tusan här hemma :( tur att du är tillbaka, vet inte vad jag hade gjort annars! Grattis till joel :) vad blev det för present till han?

2010-04-11 @ 14:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0