promeniix

idag var jag i skolan först då såååklart. Gjorde muntliga nationella i matte och det gick heeelt åt helvete, ursäkta men det gjorde det. Får la försöka ta igen det på det skriftliga på fredag eller något.. Sen åkte jag och elin till knalle i alla fall och jag köpte bikinin i inlägget under. Efter det så åkte vi hem till elin och bytte om till träningskläderna och gick ut och gick en långpromenad, jätte skönt! Kände inte riktigt för att tränga in oss på gymmet idag, haha.

Idag har jag och min älskling 8 månader förresten, älskar dig baby! ♥


elin är jätte söt men ja ser fucktard ut, haha
utväxten försvinner på torsdag, woho!


Kommentera här
Postat av: Elin

dagen var sjukt härlig!

GRATTIIIIIIS! <3

hahaha ser inte ut som jag (a)

2010-04-13 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0