har precis tagit en dusch, solen lyser in genom fönstret och allt känns sådär himla bra. Det pirrar i hela min kropp, de är vår nu och jag är så kär, det är den bästa känslan som finns, man lever på rosa moln, ler hela tiden,

"Det här är inte en kärlek som är konstant, den är i rörelse, den växer. Han gör mig mer förundrad idag än vad han gjorde igår. Hans lager. Bakom ett döljer sig ett annat. Jag älskar att fortfarande upptäcka nya lager i hans person. Hans person är som en explosion i slow motion."

Kommentera här
Postat av: EllaBelle

SV: vad bra att du hittade den väskan du letade efter.



Ha en bra dag :)

2010-04-12 @ 11:50:11
URL: http://ellabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0