friday im in loove

idag så skulle vi varit funktionärer på småbarnens idrotts dag alltså nollan-sexan, men  när vi väl kom dit så spö regnade det såklart. Så efter att ha stått ute i regnet i 50 minuter utan att ha gjort NÅGONTING, fick vi gå tillbaka till skolan. Trots att dom flesta hade jacka och paraply var vi blöta ända in till trosorna. Så alla i båda klasserna var lagom arga, vet ni vad vi gjorde då? ALLA förutom 4 stycken åkte hem. haha! Stackars lärare sen som insåg att alla hade åkt. Så dom började ringa runt till elevernas mobiler och hem och fråga vart vi hade tagit vägen. Svaret va typ "alla gick ju, och vi ville inte bli sjuka". Och ärligt talat, vi hade blivit sjuka om vi gick omkring så. Jag kommer säkert bli det ändå eftersom jag va lite snorig redan innan.

Men jag och elin och clara åkte hem till elin i alla fall och var där hela dagen istället, det var kuliiigt =) Kuddkrig, mat, musik och massa prat. Saknar min älskling jätte mycket bara, menmen.



Kommentera här
Postat av: Elin

Tralala, ja har inte haft så kul på hur länge som helst! hela dagen SÖG men den förvandlades till den BÄSTA (a) WE rock the world <3

2009-09-04 @ 20:15:36
Postat av: clara

hahahah :D vi e fan bäst! :D <3

2009-09-11 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0