tisdag

Tisdag idag då, håller knappt reda på dagarna. känns typ som att alla dagar är likadana, upp tidigt på morgonen, ta sig till skolan och vara där halva dagen, sen hitta på någonting efteråt, hem & äta, plugga lite och sen sova, ja ni fattar. Sjukt tråkigt!

Idag var jag i alla fall i Knalleland med elin efter skolan. Provade typ 7 par olika jeans, men inga passade(!!), jag som hade lovat mig själv att verkligen köpa jeans idag, det gick ju himla bra =) Köpte i alla fall en tröja jag hade letat efter på H&M och ett par trosor. Nu ska jag snart äta lite och sen se idol och duscha. När ja ska hinna plugga? =( ja dör, orkar inte skolan..

Imorgon är det skola igen då, sen skoljogg också. Efter skolan ska jag nog hem till min älskling, alltid mysigt.


bild ifrån Engla

En sån här grå tröja köpte jag, fast den e lite tightare i ärmarna typ, men har nog dom uppvikta.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0