ont i min lilla hals

idag åkte jag till skolan, kände att ja hade väldigt ont i halsen så jag tog mig ner till skolsyster. Som tur var så var det inte halsfluss i alla fall! Men halsen var svullen, röd och har massa blåsor. Inte så skönt, så jag kan inte vara med på idrottsdagen imorgon, får åka dit och hjälpa till om jag orkar, annars ska jag vara hemma och lata mig.

Slutade tidigt idag i alla fall och åkte hem till min äälskling, åh vad jag har saknat honom fast vi sågs för två dagar sen typ. Men det var mysigt. Sen har det varit idolkväll såklart =)

Nu ska jag snart gå och lägga mig.. Förresten! Skit bra väder idag ju, ska bli minst lika bra imorgon, skönt.
godnatt!

I love you, I love you, I really do.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0