mysig dag

idag tog jag och älsklingen bussen till göteborg vid 12 då och åkte hem vid 17.20. Vi köpte ingenting alls, vilket var lite tråkigt, men vi hade mysigt i alla fall & vi var väldigt trötta mot slutet. Och nu har jag mest suttit vid datorn ikväll, ska nog lägga mig snart för mina ögon går i kors typ. Imorgon har jag en hel del plugg också, jätte roligt.. Men vill försöka träffa filip en stund också om jag hinner. Får väl se hur det blir =)

Förresten så letade vi typ i 4 olika H&M butiker efter en tröja jag vill ha, får ringa till butiken i knalleland imorgon för jag tänker inte åka dit i onödan, sen måste jag köpa jeans någon dag i veckan också.. Får se när det blir och när någon frivillig kan följa med, haha.
Nu hade jag tänkt sova snart, godnatt!

Kommentera här
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

vill du bli länkad?

kommentera mitt nyaste inlägg

2009-09-06 @ 09:56:56
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Elin

naaw, mysigt värre :) Frivillig numro. 1 :D haha :)

2009-09-06 @ 10:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0