ja tänker inte bli sjuk!

idag gick jag hem tidigare ifrån skolan, hade huvudvärk och var på världens sämsta humör. När jag kom hem fixade jag lite mat och sen gick jag och la mig, sov till fyra typ och sen har jag mest nördat vid datorn, eller typ pluggat 10 minuter, haha! Min hals känns förjävlig, helt svullen och de gör ont när jag sväljer och förut hade jag huvudvärk men den är borta nu som tur är.

Men nu ska jag snart sätta mig framför tvn och kolla på idol och äta äppelpaj som min mami har bakat. Sen ska jag leta upp någonting bra mot halsen och äta nåt med c-vitamin, ja tänker inte bli sjuk! Ska lägga mig senast 10 idag också.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0