hej hallå

hej sötisar!
idag var det skola som vanligt då, har inte riktigt kommit in i rutinerna än men ändå är jag så jäkla skoltrött. Sen åkte jag in till stan med Neda i alla fall för att reklamera hennes väska, och då passade jag på att köpa en likadan! Har kollat på den tidigare, och när jag såg hennes hur den ser ut med saker i o.s.v. så var den ju mycket snyggare i verkligheten. Så den köpte jag i alla fall. Sen kom min älskling och vi åkte hem till mig. Kikade film och sådär. Sen åkte han :( boobo :(

haha för typ en timma sedan berättade viktoria att hon bakade, då fick jag nåt slags ryck och sprang ner och gjorde en kladdkaka skitsnabbt, det blev en jätte ful smiley på den också i form av massa prickar. Nu står den nere i köket, har inte ens smakat, haha!


okej ja ser skit sur ut på bilden, haha, och den va suddig och konstig, det var därför jag gjorde den liten. Väskan blev inte heller bra så.. Men många av er vet nog vilken det är, ifrån Lindex i alla fall. Bättre bild finns t.ex. Här!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0