26/9

okej, ja suger faktiskt på att blogga. Tror jag ska sluta, eller så börjar jag igen när jag har lust. Nu måste jag leta upp min teknikbok som jag förmodligen inte kommer hitta eftersom jag har slarvat bort den, och sen ska jag plugga lite spanska.

Kan berätta att ja ska byta rum så jag och mamma har tapetserat massa idag, men vi blev rätt sura sen för att tapeten räckte inte, så får göra klart det på onsdag, surt!

Men vi hörs nångång ibland kanske =)

Kommentera här
Postat av: CARRO

nästa fredag, alltså den 16 oktober ska INGEN besöka kissies blogg, så får vi se hur kaxig hon är då ;) asssskul att se på lördagen hur hon reagerar när hon märker att hon hade fäääääähtt få läsare på fredagen :))))

besök inte hennes blogg då!

2009-10-09 @ 17:55:07
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0