wiho!

Nu har ja äntligen fått min utväxt färgad, skönt! Känns lite ovant nu i början för håret känns så himla blont. Fast de e såklart kvar några millimeter av det mörka. Blir ju så när man gör med hätta. Klippte ingenting idag för jag vill ju ha det lång och Åsa sa att det inte var slitet alls. Efter jag var klar hos frissan åkte jag i alla fall hem till clara och var där resten av dagen =) Det var mysigt, blev en hel del prat.

Nu ska ja grina lite eftersom ja inte får se ugly betty, de e fotboll på tv, som typ 85% av alla andra kvällar. Tur att vi snart har en tv till. Men man kanske kan kolla på det på internet?? De ska ja ta reda på...


Kommentera här
Postat av: clara

mysigt värre haha :) hahahah fotboll asså

2009-10-27 @ 21:23:04
Postat av: DAVID

fin du är:)!

2009-10-29 @ 14:33:53
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0