Världens jobbigaste vecka

seriöst jag dör snart!
nu har jag gjort lite svenska, spanska, ska börja med so:n nu, och det känns verkligen som att jag inte har kommit någonstans. Har inte ens gjort hälften av allt än och jag har suttit här i två timmar nu och pluggat hela tiden. ja blir så trött, kommer aldrig kunna allt vi ska denna veckan, vill bara strunta i allting men det är ju inte så lätt.

På måndag har vi i alla fall ett stort spanska prov som ja måste öva på, där har ja allting förberett. Samanfattningen e skriven osv. så det är bara o plugga.

På tisdag har jag en redovisning som ska vara ca. 10 minuter lång och jag har inte börjat än.

På onsdag har jag ett stort prov om första & andra världskriget och mellankrigstiden, då ska man kunna analysera och motivera sina åsikter osv. också, har skit mycket att plugga på.

På torsdag har jag ett matteprov i geometri och ett NO prov om arv&genetik. Har massa matte att göra innan dess.

Nu har ni hört allt det jobbiga =)
Kill me slowly?

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0