trött!

Nu måste jag snart sätta igång med plugget, smart som ja är hamnade jag framför datorn nu och kommer få lägga mig jätte sent även fast ja e skittrött.

Men bion då, vi kollade på fame och den va okej. Jag hade mycket högre förväntningar och den var inte som ja trodde men nu har man sett den i alla fall =) satt världens jobbigaste människa bakom oss i alla fall, de va typ bara 10 personer i hela salongen och han satt bakom oss, men vi fick ju skratta en del i alla fall.



nu är jag jätte trött som sagt, sitter i myskläder och ska snart börja med SO;n.
förresten så har jag bytt till min brorsas gamla rum nu och tapetserat om, eller en fondvägg då som ni ser på bilden, hehe.


Kommentera här
Postat av: clara

fy för so!

2009-10-15 @ 20:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0