THIS IS IT

Nu sitter jag här hemma och väntar på att maten ska komma, svälter ju. Haha, gick faktiskt upp kvar över 7 imorses och gick inte o la mig när jag kom hem igen =)

Jag har inte bara en svinkoppa utan även streptokocker i halsen, samma som man har när man har halsfluss så ja känner mig så himla äcklig.

Men sötan elin frågade om ja ville följa med henne på bio ikväll (hon bjuder, har ja inte världens bästa kompisar?). Fast jag har varnat henne att jag faktiskt e sjuk och fortfarande KAN smitta eftersom jag inte har tagit tabletterna än. Men hon vågar tydligen träffa mig ändå. Tur det.. Nu blev jag på lite bättre humör. Som ni förstår så är det ju inte jätte stor risk att hon blir sjuk, isåfall hade ja verkligen inte träffat henne. De är ju bara om hon kommer i kontakt med såret eller om ja typ hostar på henne. 

Vi ska i alla fall se This is it, får hoppas att den är bra.
( Men elin vi får bestämma tid nu för annars tar biljetterna slut, hehe )

(bild ifrån skolavslutningen)

Elin du är bäst!


Kommentera här
Postat av: Elin

hahaha min blick! (A) Du är bäst<3

2009-10-29 @ 11:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0