Smarta lina

hahaha ibland är jag så himla trög! Härom natten hade jag rivit mig under halsen, elelr de hade blivit ett jack typ, ni vet när man slår i med nageln. Sen hade ja pillat på sårskorpan inatt så de var blod på kudden, fresh. Nu har de ju bildas en till skorpa men det kliar så himla mycket så jag pillade upp den igen =) Nu får ja ha ett fint plåster som jag har satt dit perfekt, hahaha. Mobbad.


fiiiiint, förresten, tänker inte gå ut så sen så att ni vet!

elin, du kan lägga en lapp i din carebox nu förresten.


Kommentera här
Postat av: Elin

hahaha klockren! :D

2009-10-26 @ 20:11:35
Postat av: clara

HAHAHA xD

2009-10-26 @ 22:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0